Documente necesare pentru analiza de risc la securitatea fizica:
- Certificat de inregistrare al societatii;
- Certificat constatator;
- Acte care sa ateste dreptul de folosinta a obiectivului (imobilului);
- Extras de carte funciara (cadastru) – trebuie actualizare plan de relevatie imobil;
- Schite, planuri topografice/cadastrale/de situatie, etc;
- Autorizatii legale;
- Instructiuni si proceduri PSI si SU;
- Contractul de prestari servicii incheiat cu prestatorul serviciului de monitorizare (daca este cazul);
- Contractul de prestari servicii mentenanta/revizii tehnice a sistemelor tehnice de securitate (daca este cazul);
- Contractul de prestari servicii transport bunuri si valori (daca este cazul);
- Instructiuni si proceduri de mediu;
- Instructiuni/proceduri de acces;
- Planuri, instuctiuni si proceduri securitate;
- Existenta structurilor de securitate si a personalului cu functii de securitate interna: manager de securitate, manager de securitatea informatiei;
- Licente pentru societatea de paza;
- Contract de monitorizare si interventie;
- Contract de paza;
- Plan paza;
- Contract de monitorizare video;
- Aviz Centru de Monitorizare si Receptie a Alarmelor (CMRA);
- Licenta societate instalare sisteme tehnice;
- Proiect tehnic (antiefractie/sistem video, etc.);
- Planuri de pregatire/training pe domenii (dovada executarii pregatirii/trainingului);
- Registru de riscuri;
- Plan de management al riscului.
Am intocmit pana in prezent sute de lucrari de acest tip – analiza de risc la securitatea fizica, pentru obiective diverse, societati cu capital privat sau de stat: agenti comerciali obisnuiti, banci, institutii.
Oferim serviciile de evaluare de risc la securitatea fizica indiferent de localizarea obiectivelor in tara.